اگر صبح روز دوشنبه به اتاق ارسال مرسولههای پستی هر یک از دفاتر پستی در امریکا بروید، مطمئنا در داخل بستههای پلاستیکی سرویس پست امریکا پاکتهای قرمز تمام کامیونهای رنگی که منتظر ارسال به مشتریان هستند، وجود دارند. تقریبا پست امریکا دارای صندوقی جداگانه برای پاکتهای قرمز رنگ نتفلیکس هستند، زیرا این شرکت مستقر در لوس گاتوس در کالیفرنیا، بزرگترین مشتری سرویس پستی امریکاست. اکنون نتفلیکس حتا بزرگتر از بزرگترین شرکت تلویزیون کابلی امریکا، کامکست، به شمار میآید. ثبتنام کنندگان این شرکت در ساعات عصر و با تماشای پخش فوری نتفلیکس، سی و پنج درصد از پهنای باند اینترنت امریکا را به خود اختصاص میدهند که در مجموع بزرگترین منبع ترافیک اینترنتی به شمار میآید. نتفلیکس در سال ۲۰۱۱ جایگزین فروشگاههای آنلاین آیتیونز اپل به عنوان بزرگترین فروشنده آنلاین فیلم و برنامههای تلویزیونی در امریکا شد و سرویس اشتراکش شامل چهل و چهار درصد از مجموع کسبوکار کرایهی فیلم آنلاین را شامل میشود. این در حالی است که اپل تنها سی و دو درصد از کسبوکار فیلم آنلاین را به خود اختصاص داده است. نتفلیکس بزرگترین سرویس ثبت نامی فیلم اینترنتی در جهان به شمار میآید که نفوذی رو به رشد در چگونگی تنظیم و اجرای قراردادهای توزیع فیلم و قوانین مرتبط با استفاده از پهنای باند آنلاین و ترافیک دارد. این سرویس حتا در جهت توسعه اقدامات سیاسی بینالمللی نیز فعالیت میکند. ثبتنام کنندگان کانادایی در سال ۲۰۱۱ خواستار توقف سیاست استفاده منصفانه از پهنای باند ملی شدند تا بتوانند فیلمهای نتفلیکس را با کیفیت بالاتری تماشا کنند. بستههای پستی نتفلیکس یکی از ویژگیهای برجسته در فرهنگ مردم امریکا به شمار میآید: به عنوان یک تکیهگاه. به عنوان گزینهای برای برنامههای تلویزیونی در ساعات اوج تماشای تلویزیون. برای مطالعه بیشتر لطفا به فایل کتاب مراجعه کنید.